Skriver för tillfälle...

Kära  Dagbok
 
Idag som många andra har jag det oplanerat och det med fritt hela dan! Men det känns som om faran lurar i nacken på en, eftersom det fruktade Dark core börjar närma sin slutkamp om att befria Garnok. Och det är vad dom tror, snart ska Airdeens beskyddare ge tillbaka. Men vi väntar på deras drag och det får mitt tålamod att gå ur spår. Vad görs Katt? jag får ändå vänta. Under denna långa period så får jag hålla mig på sidan och bland annat hänga med välbekanta vänner. Emeraldsoul är snart färdigtränad och då får jag börja med min lugne Nightmadness. Jag har inte så mycket mer att berätta just nu, jag tänkte gå till Vingårdens biblotek så vi ses.
 
MVH/ Katarina Riverwood
 
 https://cdn3.cdnme.se/4215609/7-3/dark_is_the_night_5209e869e087c363d266680c.png

Kommentera här: