Mina hästar

Namn: Darkmane (kallas Dark)
Kön: Hingst
Färg: Gråskimmel
Kort info: Darkmane jag fick låna till en början, nu äger jag honom och han får alltid vara med när Aideens beskyddare behöver hjälp.

Namn: Nightmadness (kallas Night)
Kön: Hingst
Färg: Brun
Kort Info: En fördresserad häst med mycket gott uppförande och passar utmärkt till T.ex. klubbmöten, för han rör sig inte så mycket då ^^^

Namn: Jewelblaze (kallas Jewel)
Kön: Sto
Färg: Skimmel
Kort Info: Hon är ett mycket vackert sto som dock alltid vill rulla sig i lera. Nu för tiden är hon lite sur... det kan bero på att jag inte matar henne så bra och att jag aldrig brukar ta med henne till championat :3

Namn: Emeraldsoul (kallas Soul)
Kön: Hingst ( ett tag var han sto xD)
Färg: Svart
Kort Info: Soul är min stora klumpeduns i familjen och vill ständigt ut på nya (och riskfyllda!) äventyr. Honom tog jag med mig från Tyskland dessutom.

https://cdn2.cdnme.se/4215609/7-3/i_love_it_so_murch_52090dfcddf2b3411f320f40.png)

Kommentarer:

1 Ronja GladeDawn:

skriven

ok hahahaha viste inte att du hade ett sto

Svar: Jo du... känns lite konstigt att bara ha Hingstar annars. Tänk om nån skulle tro att jag säljer hingstar till avel >.>
Katarina Riverwood

Kommentera här: