Hejhå! här kommer bilder rakt av xD

 
En bild på mig och min kompis Nellie Ponydawn.
Inte för så länge sedan öppnade Linda den igenstängda porten med sina krafter inom sin symbol: Månen.
En gammal bild på Matilda och mig i vintras ;_;
Min gamla bästis Matilda Winterstar som jag sist träffade för mer en 7 månader sedan, saknar henne fortfarande, suck.
Hade ett tag en egen klubb som hette Dragon Lizards, dock visade det sig senare att jag är en värdelös klubbledare ;_;
 
 
Haha, den var faktiskt inte så gammal xD...
 
Här var jag på ett bröllop; paret var ingen annan en Tindra och Emmi :)
 
 

Kommentarer:

1 Nellie Ponydawn:

skriven

Åh Katt <3 Jag e med :')

2 Matilda Jansson (Matilda Winterstar):

skriven

åå Katarina jag har saknat dig också vad gulligt att du gjorde ett inlägg bara för det, men äntligen har vi återförenats!<3 kram<3

Svar: Kram tillbaks <3
Katarina Riverwood

Kommentera här: