I never think do this again

 
 
Jag red med Palice till druidringen för att ta några bilder igår. Ett ställe jag brukar gå till. Den gången ville jag ta några bilder genom att hoppa ut för stupet som finns bakom Fripp. Då brukar det, någon sekund efter man har hoppat, Komma upp en text  där det står typ " Du råkade ut för ett fall, mirakellöst tog du dej tillbaka." och så återvänder man till den plats man hoppade ifrån. Fast som du kanske redan har listat ut hände inte det och istället kom denna ruta upp.
 
Efter jag hade skickats till hemstallet och skulle ta färjan till Fort Pinta upptäckte jag en märklig sak som jag tror med 99% chans hade med fallet att göra.
 
Havet var lila.
 
Dock fick jag ingen bild på det, vilket var synd. 
 
Rutan kom upp, trots att jag hade inte ens tanken på att ta in mig i nått stängt område. Jag får nog meddela serven om problemet. För jag vill kunna hoppa där utan att få min användare avstängd.
 
Ska även passa på att säga glad påsk till er alla!
forsnetpaskgra
http://forsnet.se/pasken/
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Matilda Winterstar:

skriven

GLAD PÅSK KATARINA <3 <3 <3

Kommentera här: